Thursday 5 April 2012

AGRESIFNYA KELAHIRAN BULAN APRIL


Selamat luar biasa untuk sekian kalinya. Ni saja nak berkongsi kajian congak pi mai tentang bulan april. congak ni tak perlu atau wajib harus salah. kalau betul ia dan ia baik, tolong rangsang terus. Kalau tak baik tapi dia betul  ada pada psikologi anda, tolong hapus, kita nak bina peridbadi unggul bukan tunggul.

Baiklah, sesiapa kelahiran bulan april, selalunya agresif, betul?? rasa-rasanya betul kot. Orangnya sangat aktif dan dinamik tapi meskipun tindakanya pantas, tapi kerap menjadi menyesal. Alahai dik abang akak makcik pakcik dan diri sendiri, kurang-kurangkanlah kelam kabut ni sebab semua tindakan yang kelam kabut hujungnya kesal.

Peribadi pulak menarik dan pandai menarik perhatian untuk dimanjai, kekuatan mentalnya luar biasa, senang atau suka jika diberi perhatian, diplomatik orangnya dan berkebolehan menawan hati serta ada daya firasat untuk memahami orang lain, semula jadinya anda semacam ada naluri untuk memahami orang lain, kiranya macam motivator yang gitu-gitu.
Kekasih anda bulan lahirnya apa ya..?? entah-entah sama juga..hehe..

jadi, tu dia adik akak abang makcik pakcik, sebahagian dari kajian saya tentang psikologi dan peribadi yang dilahirkan bulan april setakat ini. Pastikan yang dilahirkan bulan april terus membaca dan menilai mana buruk dan baiknya, kemungkinan bulan-bulan lain akan menyusul jika terlintas idea di minda..apa-apapun yang mana baik itu dari ALLAH yang buruk itu dari kita sendiri. BravoO~~!!

No comments:

Post a Comment